Monday, April 19, 2010

JOGGING DI TAMAN TASIK PUSTAKA, KUCHING





















Pada 17 April 2010 (maaf tarikh pada imej belum sempat disetkan), saya berpeluang sekali lagi untuk berjogging di Taman Tasik Pustaka, Petra Jaya, Kuching bersama konco-konco saya. Selepas warm up kita mula jogging pada jam 6.45 pagi dan suasana agak sunyi sehingga jam 7.00 pagi barulah mula nampak geng-geng joggers lain.

Selepas cool down kita balik rumah 7.45 pagi kerana saya perlu hadiri Mesyuarat Agung PIBG SMK Agama Tunaz pada jam 9.00 pagi. Berikut adalah imej konco-konco sarikeirunners iaitu saya, dua anak saya Amir Nur Syahiran dan Amni Nur Suraiya, anak saudara Afif Afizi Ahmad Sonhajee, kakak ipar Fatimah Morshidi dan isteri tersayang Selmah Morshidi. Letih tapi puas.

No comments:

Post a Comment