Saturday, April 10, 2010

LATIHAN DI LALUAN LARIAN JUBILEE BUKIT AUP






























1. Bertolak dari Sarikei jam 6.00 pagi dan sampai di venue jam 7.30. Selepas 10 minit warm up saya mula larian pada jam 7.40. Laluan agak landai sehingga melalui Jambatan Igan yang agak tinggi dan memerlukan semangat tinggi yang supaya tidak berjalan pergi dan balik.

2. Saya sedang menuruni Jambatan Igan sebelum tiba di bulatan sebelum berpatah balik pada jarak 3.5 km (separuh laluan). Ketika itu, matahari dah mula muncul dan menjadi rintangan selain jambatan tersebut.

3. Seturusnya saya sampai ke penamat larian pada jam 8.41 iaitu pada catatan 41min 41saat. Sebagai motivasi saya menetapkan masa sasaran peribadi iaitu 38 - 40 min. Insyallah.

4. Setelah tamat larian, saya ke Hq Sarawak Marathon Club untuk mengambil running vest dan bib no. Bib no. E163 adalah kepunyaan anak saya Amir Nur Syahiran dalam kategori Boy Junior 7 km dan saya pula V061 adalah dalam kategori Men Fun Run 7km. Mohon maaf kerana ada tarikh pada 3 imej yang tak sempat diedit.







































































































No comments:

Post a Comment